dijous, 6 de març del 2014

Les startups espanyoles rebutgen el castellà

Actualment els emprenedors espanyols a l’hora de donar nom a la seva empresa, veuen més adient posar-li un nom en anglès i no pas en castellà. Tuenti, Kantox, Groupalia són alguns dels molts exemples de startups espanyoles que tenen un nom en anglès.

Segons el director executiu d’Open English, això es causat a la oportunitat que tenen les noves empreses de triomfar en un mercat més globalitzat que cada cop és més senzill a través de la comunicació per internet. Les empreses ho fan amb la intenció de tenir un major reconeixement i record de la marca en un món on l’idioma del anglès facilita molt les coses.


Aquests canvis d’idiomes del nom provoca que empreses espanyoles amb nom espanyol  com Iberia ens transporti a una altre època on les empreses espanyoles portaven el segell identificatiu de la marca España fins i tot en el seu nom.

Això no només afecta a la marca comercial sinó que també afecta a la raó social de l’empresa. Reflexionant sobre aquest tema ens donem compte que utilitzem el castellà per comunicar-nos però en canvi a la hora de parlar o pensar en negocis, pensem en anglès.

L’objectiu de les empreses espanyoles que utilitzen els noms en anglès és, preparar l’empresa per tal de que funcioni en qualsevol país sense que tingui un procés d’adaptació llarg. Perquè amb la situació actual de l’economia espanyola fa que les empreses mirin cap a l’exterior que es on es produiran més vendes.

I és per tot això que cada cop té més valor la necessitat de dominar l’anglès, ja sigui per la tendència d’interactuar amb el món global dominat per l’anglès o també pel fet de buscar nous proveïdors fora del nostre país.


http://www.diariocritico.com/emprendedores-2020/emprendedores/451702

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada